Etusivu / Usein kysyttyä

    Usein kysyttyä

    Alle on koottu muutamia yleisiä kysymyksiä vastauksineen. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme!

    1. Olen unohtanut salasanani, miten minä nyt pääsen kirjautumaan palveluun?

    Pystyt tilaamaan uuden salasanan oikeasta yläkulmasta "Kirjaudu tai rekisteröidy" -painikkeen kautta. Katso ohjevideo »

    2. Sähköpostiosoitteeni vaihtui, miten voin muuttaa sen palveluun?

    Sähköpostiosoitetta et pääse itse muuttamaan, koska se toimii käyttäjätunnuksenasi. Ilmoita uusi sähköpostiosoitteesi ja muut mahdollisesti muuttuneet yhteystietosi asiakaspalveluumme. Uusi sähköpostiosoitteesi vaihdetaan käyttäjätunnukseksesi – salasanasi pysyessä samana.

    3. Tilasin henkilökohtaiset käyttöoikeudet myös kollegoilleni, miten he pääsevät käyttämään palvelua?

    Voit määritellä muut käyttäjät "Omat tiedot" -kohdasta. Kirjaudu normaalisti palveluun > klikkaa oikeassa yläkulmassa nimeäsi > klikkaa "Omat tiedot" > klikkaa "Hallinnoi käyttöoikeuksia". Kyseisen julkaisun/hyllyn kohdalla voit määritellä muut käyttäjät. Varmista ensin, että muut käyttäjät ovat rekisteröityneet (ks. seuraava kohta). Palvelu herjaa, jos valittu käyttäjä ei ole rekisteröitynyt.

    4. Mitä rekisteröityminen tarkoittaa?

    a) Mikäli joku on tilannut puolestasi henkilökohtaisen käyttöoikeuden, pitää sinun rekisteröityä palvelun käyttäjäksi, jotta tilaaja voi lisätä sinulle siihen käyttöoikeuden. Mikäli sinulla on jo käyttöoikeus johonkin julkaisuun/hyllyyn, sinun ei tarvitse uudestaan rekisteröityä.

    b) Mikäli yritykseenne on tilattu IP-tunnisteinen lisenssi, voit rekisteröityä palvelun käyttäjäksi, jotta julkaisuihin lisäämäsi muistiinpanot jäisivät talteen. Kukaan muu ei näe muistiinpanojasi.

    Rekisteröityminen palveluun onnistuu oikean yläkulman "Kirjaudu tai rekisteröidy" -painikkeen kautta. Näin rekisteröidyt, katso ohjevideo »

    5. Miten saan IP-tunnisteisen tilaukseni toimimaan?

    Tee tilaus ensin normaalisti verkkokaupan kautta. Ilmoita sitten IP-osoite tai -osoitteet asiakaspalveluumme, jossa palvelu kytketään käyttöön puolestasi.

    Yksittäisen koneen IP-osoitteen pystyt helposti tarkistamaan esimerkiksi osoitteessa www.whatismyip.com. Toimistokohtainen IP-osoite tai -osoitteet kannattaa varmistaa IT-tueltanne.

    6. Miten saan lisättyä tililleni uusia tuotteita?

    Online-palvelun verkkokaupasta pystyt tilaamaan tilillesi uusia tuotteita. Kirjaudu ensin palveluun ja tee tilauksesi normaalisti. Tilaamasi julkaisut/hyllyt näkyvät etusivullasi heti tilauksen vahvistamisen jälkeen.

    7. Haluaisin ennemmän julkaisuja omavalintahyllyyni - miten se onnistuu?

    Voit hallinnoida tilauksiasi "Omat tiedot" -kohdassa. Kirjaudu normaalisti palveluun > klikkaa oikeassa yläkulmassa nimeäsi > klikkaa "Omat tiedot". "Omavalinta-kirjahyllysi" -kohdassa pystyt valitsemaan, kuinka monta julkaisua uuteen hyllyysi haluat ja sen jälkeen pääset valitsemaan uudet julkaisusi. Katso ohjevideo »

    8. Työtehtäväni ovat muuttumassa, enkä enää tarvitse palvelua. Miten voin perua tilaukseni?

    Online-julkaisujen tilaukset ovat pääsääntöisesti jatkuvia ja laskutusjakso on 12 kk tilauksen tekohetkestä laskettuna. Tilauksen voi perua ennen uuden laskutuskauden alkua ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Lasku uudesta jaksosta lähetetään automaattisesti uuden kauden alettua. Voit vielä tässä vaiheessa perua tilauksen ottamalla viivytyksettä yhteyttä asiakaspalveluun.

    Online-koulutuksissa sekä joissain online-julkaisuissa tilaukset ovat määräaikaisia, eli tilaus päättyy automaattisesti tilausjakson päätyttyä. Tarkista tilausjakso ko. tuotteen kohdalta. Näitä tilauksia ei pysty perumaan.